Organizator:

Branżowa edycja specjalna – Busem przez polskie ogrody

Podziel się

Projekt „Busem przez polskie ogrody” jako ugruntowane już przedsięwzięcie realizowane na blogu z „Z ogrodem na TY” od początku 2018 roku, w sezonie 2020 realizowane będzie w dwóch wydaniach. Całość projektu realizowana będzie pod Patronatem medialnym Lidera Biznesu – Ogrodniczego Magazynu Branżowego oraz Targów GREEN AREA SHOW i GARDENIA.

Pierwszym jak dotychczas, z udziałem obecnych Partnerów, skierowanym na ogrody prywatne i drugim niezależnym, innowacyjnym jako Branżowa edycja specjalna, do której obecnie trwają przygotowania i poszukiwania Partnerów. Partnerem akcji „Busem przez polskie ogrody” będą targi Green Area Show i Gardenia. Pomysłodawcą i wykonawcą projektu jest Tomasz Szostak, autor bloga „Z ogrodem na TY”, z wykształcenia geodeta, z dyplomem i wyróżnieniem Akademii Rolniczej we Wrocławiu. Od wielu lat prowadzący działalność w tym zakresie, a jednocześnie, z racji swoich pasji i zainteresowań, od przeszło dziesięciu lat działający w zakresie zagospodarowania i utrzymania terenów zieleni, co w chwili obecnej całkowicie zdominowało jego zawodową działalność. W swojej obsłudze ma liczne ogrody prywatne, tereny firm czy np. największe parki miejskie w Nysie, o łącznej powierzchni przeszło 40 hektarów.

Jednocześnie od przeszło czterech lat intensywnie rozwija działalność internetową – bloga „Z ogrodem na TY”, który systematycznie pnie się w górę, będąc obecnie w ścisłej czołówce blogów o tej tematyce w Polsce, notując miesięcznie zasięgi liczone w setkach tysięcy odbiorców. Efektem działalności są m.in. liczne, ciekawe projekty, a także współprace m.in. z Markami: Vilmorin Garden, Rolmarket.pl, Viva Garden Viva Home, Gnejsy.pl, Marolex, Kronen, Gardena, Minieuroland Park Miniatur, Green works tools, Blyss, Kuhn, Vermer, S&R Narzędzia, Kwazar, Husqvarna, Briggs&Stratton. Projekt pt. ‘BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY’ sezon 3 – 2020 – Branżowa Edycja Specjalna to przedsięwzięcie, które będzie niezależną kontynuacją obecnie trwającego, bardzo popularnego projektu. Jednak „Branżowa edycja specjalna” będzie miała zmienioną formułę i realizowana będzie w innej formie.

Podstawowa różnica zakłada cykl wizyt nie w ogrodach, ale w siedzibach producentów, dealerów lub głównych serwisów czołowych marek sprzętowych. Tym samym założenia projektu są takie, aby szerokiej widowni prezentowały zarówno sylwetkę określonych producentów jak również sposób funkcjonowania na rynku polskim oraz ich asortyment i ofertę produktową. Do projektu poszukiwane i dobrane będą dwie grupy Firm/Marek: pierwsza, która stanowiła będzie całoroczną grupę Partnerów projektu, druga, która stanowiła będzie grupę odwiedzonych w ramach projektu 12 Firm. Całość projektu realizowana będzie pod Patronatem medialnym Lidera Biznesu – Ogrodniczego Magazynu Branżowego oraz Targów GREEN AREA SHOW i GARDENIA, a zatem stanowiła będzie unikatowe połączenie, które swoimi kanałami i zasięgami docierać będzie do szerokiej i zróżnicowanej publiczności. Za sprawą patronatów i relacji na łamach magazynu Lider Biznesu do branży profesjonalnej, za sprawą bloga do odbiorców indywidualnych, pośrednio klientów biorących udział w projekcie Marek. Na uwagę zasługuje również fakt, że planowana formuła edycji branżowej wypełnia pewnego rodzaju lukę medialną, ponieważ w tzw. ogólnodostępnych mediach brak jest rzetelnej, fachowej i przystępnie podanej wiedzy w zakresie tzw. sprzętu ogrodniczego i okołoogrodniczego. Tym bardziej może się więc przydać blog oraz doświadczenie autora projektu – Tomasz Szostak, który na co dzień pracuje licznymi maszynami, od dawna dzieląc się tym również na łamach Lidera Biznesu.

Udzielając patronatu obecnej i przyszłorocznej edycji projektu jesteśmy przekonani, że będzie to bardzo medialne, edukacyjne i bardzo oryginalnie oraz ciekawie podane wydarzenie. Zachęcamy do kontaktu Marki zainteresowane objęciem partnerstwa oraz te, które chciałyby zaprezentować swoją ofertę, strukturę i organizację w jednej z 12 branżowych wizyt busa w sezonie 2020. Już dziś możemy zagwarantować, że będzie to bardzo szeroka, niespotykana i ciekawa forma promocji.