Hosted Buyers
Nieustannie poszukujemy nowych rynków zbytu dla polskich producentów.

Działania promocyjne podjęte przez zespół GARDENII mają na celu przyciągnięcie jak największej liczby zwiedzających z rynków skandynawskich (Norwegia, Finlandia, Szwecja, Dania), nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), Europy Środkowej (Czechy, Słowacja) oraz Europy Zachodniej – podkreśla Jakub Patelka, dyrektor projektu. Służy temu program HOSTED BUYERS.
Jego idea polega na zaproszeniu gości z zagranicy – dyrektorów sprzedaży, kupców, dyrektorów do spraw zakupów, właścicieli centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni ogrodniczych, szkółek roślinnych – i organizacji spotkań z polskimi wystawcami. W ramach HOSTED BUYERS organizatorzy oferują zwrot kosztów zawiązanych z przelotem, zakwaterowaniem w hotelu, wyżywieniem, dodatkowo zaproszenie do targowej strefy VIP. – Nasi wystawcy mają realny wpływ na osoby, które odwiedzą Targi w ramach HOSTED BUYERS. Wystarczy, że zaproponują nam osoby, z którymi chcieliby nawiązać współpracę – pointuje.