O programie

 

– Nieustannie poszukujemy nowych rynków zbytu dla polskich producentów. Działania promocyjne podjęte przez zespół GARDENII mają na celu przyciągnięcie jak największej liczby zwiedzających z rynków skandynawskich (Norwegia, Finlandia, Szwecja, Dania), nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), Europy Środkowej (Czechy, Słowacja) oraz Europy Zachodniej – podkreśla Jakub Patelka, dyrektor projektu. Służy temu program HOSTED BUYERS.

Jego idea polega na zaproszeniu gości z zagranicy – dyrektorów sprzedaży, kupców, dyrektorów do spraw zakupów, właścicieli centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni ogrodniczych, szkółek roślinnych – i organizacji spotkań z polskimi wystawcami. W ramach HOSTED BUYERS organizatorzy oferują zwrot kosztów zawiązanych z przelotem, zakwaterowaniem w hotelu, wyżywieniem, dodatkowo zaproszenie do targowej strefy VIP. – Nasi wystawcy mają realny wpływ na osoby, które odwiedzą Targi w ramach HOSTED BUYERS. Wystarczy, że zaproponują nam osoby, z którymi chcieliby nawiązać współpracę – pointuje.

 

Przejdź do formularza rejestracyjnego >>>

 

Masz pytania?

Skontaktuj się z opiekunem programu HOSTED BUYERS:

Napisz email Iwona Stefańska
tel.: +48 61 869 20 87
kom.: +48 603 410 384
e-mail: iwona.stefanska@grupamtp.pl
013950.png
Napisz email Magdalena Sobczak
tel. +48 61 869 24 93
kom.: +48 691 032 917
e-mail: magdalena.sobczak@grupamtp.pl
013950.png

[ Wstecz ]